لیزر بواسیر در کرمانشاه

بسیاری از افراد در طول زندگی خود یک یا چندین بار به بیماری های مقعدی از جمله بواسیر مبتلا می شوند و به همین خاطر می توانیم بگوییم که این موارد جزو بیماری های شایع به حساب می آیند که متاسفانه به دلیل رفتارهای غذایی و عادات زندگی نامناسب,روز به روز بر تعداد بیماران افزوده می شود.ما در تمام نقاط ایران کلینیک های مختلفی برای درمان بواسیر داریم که بعضی از آنها جراحی سنتی انجام می دهند و برخی دیگر هم از لیزر استفاده می کنند که البته امروز دیگر کسی به سمت جراحی سنتی نمی رود.اما باید بگوییم که لیزر بواسیر در کرمانشاه که یکی از پر متقاضی ترین شهرهای ایران در زمینه بیماری های مقعدی می باشد,چندان جالب نیست و دلیلش هم عدم وجود تجهیزات پیشرفته است و معمولا بیماران برای لیزر به کلینیک های تهران مراجعه می کنند که قیمت یکسانی هم دارند و تنها باید مدت زمانی در راه باشید.

برای مثال برخی از بیمارانی که از سایر شهرهای به کلینیک هموروئید مراجعه می کنند,می گویند که در ابتدا یک جراحی سنتی داشته اند اما بیماری بعد از گذشت چند سال دوباره برگشته است و اکنون می خواهند لیزر انجام دهند.باید بگوییم که تنها روش درمان قطعی بیماری (اگر موارد گفته شده توسط پزشک را رعایت کنید) استفاده از لیزر است بوده و به همین خاطر است که امروزه بیش از 90% بیماران لیزر درمانی را انتخاب می کنند.دوستان عزیز توجه داشته باشید که ما به هیچ عنوان قصد تخریب پزشکان عزیز کرمانشاهی را نداریم و می دانیم که پزشکان کشور همگی علم کافی برای انجام کار را دارند.اما معمولا به دلیل تقاضای کم نمی توانند تجهیزات مناسبی بگیرند و همین باعث افزایش ریسک کار شده است.

بواسیر چیست و چطور به وجود می آید

هموروئید که در ایران با نام عامیانه بواسیر شناخته می شود شایع ترین بیماری آنورکتال بوده که در بسیاری از افراد به وجود می آید و می تواند دلایل مختلفی هم داشته باشید.به طور کلی بواسیر زمانی رخ می دهد که فشار زیادی به وریدهای اطراف مقعد وارد شده و باعث التهاب انها می شود که این التهاب به مرور زمان بیشتر شده و به جایی می رسد که باعث افتادگی بافت خواهد شد.اما اگر سریعا متوجه بیماری شوید می توانید با روش های پیشگیرانه تا حد زیادی از پیشرفت بیماری جلوگیری کنید یا اینکه به سراغ لیزر بروید.

دوستان عزیز این مورد را هم در نظر داشته باشید که بواسیر خود بر اساس محل تشکیل به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم می شود که در نوع داخلی بیمار خونریزی داشته و خبری از درد نیست و همین باعث می شود که اهمیت کمتری به بیماری خود دهد (چرا که درد مانند یک اهرم فشار عمل می کند و فرد مجبور می شود برای درمان اقدام کند).اما بیماران کاری برای درمان بواسیر داخلی خود نمی کنند و بعد از مدتی متوجه پیشرفت زیاد بیماری خواهند شد و دیگر در آن زمان روش های سنتی و دارویی به هیچ عنوان کارساز نیستند! پیشنهاد ما این است که سریعا به پزشک مراجعه کنید تا باتوجه به شرایطی که دارید یکی از روش های درمان را به شما معرفی کند.

اما ممکن است برخی از بیماران دچار بواسیر خارجی شوند که نسبت به نوع داخلی تفاوت هایی دارد,از جمله اینکه در اطراف ناحیه مقعدی تشکیل می شود و با درد همراه است.همین درد بیمار را مجبور به درمان و مراجعه به پزشک می کند.اما گاهی مواقع دیده شده است که افراد بواسیر خارجی را با سایر بیماری ها از جمله شقاق اشتباه می گیرند و از روش های درمان سنتی که در اینترنت می خوانند برای درمانش استفاده می کنند و بعد از مدتی متوجه می شوند که هیچ تغییری در روند بیماری ایجاد نشده است!

لیزر بواسیر در کرمانشاه

شما برای انجام لیزر بواسیر در کرمانشاه کار سختی خواهید داشت و متاسفانه امروزه به دلیل قیمت فضایی تجهیزات لیزری کمتر کلینیکی از موارد حرفه ای استفاده می کند که ریسکی ندارند (به خصوص در شهرستان ها که تقاضا و حاشیه سود کمتر است).برای مثال ممکن است به شما بگویند که با دستگاه CO2 کار را انجام می دهن اما بعدها متوجه شوید که اصلا لیزر نبوده و با موارد مشابه کار را انجام داده اند که ممکن است بعد از مدتی دوباره بیماری برگردد.به همین خاطر ما به تمام کسانی که در شهرستان های کوچک و بزرگ هستند این پیشنهاد را می کنیم که اگر یک روز زمان دارند حتما برای انجام کار خود به تهران بیایند و بعد از آن هم راهی خانه شوند.

چرا که این کار تنها 20 دقیقه زمان می برد و شما می توانید بعد از چند دقیقه استراحت با همراه خود به خانه برگردید و هیچ مشکلی هم به وجود نمی آید.تنها ممکن است برای یک یا چندین روز درد خفیف داشته باشید که به دلیل جای لیزر است و پزشک با تجویز مسکن های مختلف این مشکل را حل خواهد کرد.

سخن آخر

کسانی که به تازگی متوجه حضور بیماری در بدن خود شده اند به این نکته توجه داشته باشند که باید سریعا به پزشک مراجعه کنند و به هیچ عنوان هم از پزشکان طب سنتی کمک نگیرند.چرا که با کمک طب سنتی شما نمی توانید یک بیماری التهابی – عفونی را درمان کنید و در حقیقت هیچ توجیه عقلانی ندارد و بهترین کار استفاده از جراحی سنتی یا بهتر از آن لیزر است که در کلینیک های مختلف از جمله کلینیک هموروئید انجام می شود و هزینه زیادی هم ندارد.

نکته مثبت در رابطه با لیزر درمانی است این است که دوره نقاهت یک روزه دارد که در مقابل جراحی سنتی 15 الی 30 روزه بسیار عالی به نظر می رسد.چرا که افراد شاغل به هیچ عنوان نمی توانند برای 15 تا 30 روز از کار دور باشند و چنین چیزی امکان ندارد! از طرفی دیگر تحمل درد و خونریزی بعد از جراحی سنتی کار بسیار سختی بوده و نیاز به مراقبت های زیادی دارد.در حال حاظر ما به بیماران خود خدمات مشاوره ای رایگان ارائه می دهیم و تنها کافیست همین حالا با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از تخفیف ویژه خود (برای بیمارانی که از سایت تماس می گیرند) استفاده کنید.